مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-17اقتصادي

ذخیره سازی 700 نمونه خون بندناف نوزادان در استان سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از ذخیره سازی بالغ بر 120 نمونه خون بند ناف نوزادان در نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی این استان در سالجاری خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از ذخیره سازی بالغ بر 120 نمونه خون بند ناف نوزادان در نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی این استان در سالجاری خبر داد.

حسن رهایی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: علی رغم شرایط بحرانی شیوع کرونا در کشور، تعداد موارد ذخیره سازی خون بند ناف در سالجاری با رشد قابل توجه نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است و بالغ بر 120 نمونه خون بند ناف در این بانک ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن 27 آبان، همزمان با 17 نوامبر روز جهانی ذخیره سازی خون بند ناف به فعالیت 7 ساله نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی در استان سمنان اشاره کرد و افزود: این نمایندگی از سال 1392 تا کنون در جهاددانشگاهی استان در حال خدمت رسانی است و تا کنون بالغ بر دو هزار و 500 مراجعه و بیش از 700 نمونه از استان سمنان در بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی ذخیره سازی شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان بیشترین میزان ذخیره سازی خون بند ناف نوزادان در استان سمنان را در مهرماه سالجاری عنوان کرد و گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته از بانک خون بند ناف رویان جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 700 نمونه خون بندناف نوزادان در استان سمنان

ذخیره سازی 700 نمونه خون بندناف نوزادان در استان سمنان