مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-17سياسي

تعیین تکلیف 150 معدن غیرفعال مازندران/ برگزاری مزایده برای واگذاری


رییس سازمان نظام مهندسی معدن از تعیین تکلیف 150 معدن غیر فعال استان مازندران طی روزهای آینده خبر داد و گفت: - محمدرضا باطنی رییس خانه صنعت و معدن مازندران در ارتباط با اظهارات احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای معدن استان مبنی بر اینکه معادن غیرفعال مازندران طی15 روز تعیین تکلیف شود، اظهار کرد: اینکه مسؤولان استانی در این حوزه پیگیر مسائل باشند بسیار خوب است اما مصائب معدن در استان بسیار زیاد است.

وی با اعلام اینکه مشکلات حوزه معدن در دو حوزه بخش دولتی و خصوصی باید حل و فصل شود، تصریح کرد: در حوزه دولتی بروکراسی های حاکم مانع فعالیت معدن کاران شده در حوزه بخش خصوصی چالش های سرمایه گذاری و مشکلات از این دست مانع توسعه معادن در استان شده است.

رییس خانه صنعت و معدن اضافه کرد: بسیاری از معادن استان مشکلاتی در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست و تعدادی از معارضان بومی مواجه هستند.

وی یادآور شد: از طرفی در حال حاضر سرمایه گذاری در معادن استان به دلیل چالش های اقتصادی سخت شده است با این حال باید تلاش کنیم که در این حوزه واقعا تلاش های مناسبی انجام شود.

باطنی با اعلام اینکه در حال حاضر 220 معدن در مازندران وجود دارد که کمتر از نصف آنها فعال هستند، افزود: بقیه معادن مشکل دارند که مربوط به معارضان محلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 150 معدن غیرفعال مازندران/ برگزاری مزایده برای واگذاری

تعیین تکلیف 150 معدن غیرفعال مازندران/ برگزاری مزایده برای واگذاری