مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-17سياسي

پذیرش اولین دانشجویان خارجی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه


رییس امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه از پذیرش اولین گروه دانشجویان خارجی از کشور افغانستان در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه از پذیرش اولین گروه دانشجویان خارجی از کشور افغانستان در این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمود حشمتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به بین المللی شدن دانشگاه صنعتی کرمانشاه از سال 1397، اظهار کرد: طی این چندسال، اقدامات قابل توجه و بسیار خوبی را در بخش بین الملل دانشگاه به انجام رساندیم و توانسته ایم با حدود 20 دانشگاه خارجی تفاهم نامه هایی را منعقد کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور ارتقاء جایگاه بین الملل دانشگاه از چند مدت پیش هم جذب دانشجوی خارجی را در دستور کار قرار دادیم.

رییس امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه پیگیری هایی که در این رابطه انجام دادیم منجربه نتیجه شد و امسال اولین گروه از دانشجویان خارجی را در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای نیمسال اول تحصیلی پذیرش کردیم.

وی تعداد این دانشجویان را دو نفر و ملیت آنها را از کشور افغانستان اعلام کرد و گفت: یکی از این دانشجویان در رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی و دیگری در رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی کرمانشاه تحصیل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش اولین دانشجویان خارجی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

پذیرش اولین دانشجویان خارجی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه