مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-17اقتصادي

آغاز فاز سوم طرح توسعه مجتمع مس آذربایجان


مدیر عامل مجتمع مس آذربایجان با ابزار خرسندی از اقدامات انجام شده در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در زمینه ارتباط فناوران و صنایع استان، - از آغاز فاز سوم طرح توسعه مجتمع مس آذربایجان خبر داد.

علی بیات ماکو در بازدید از پارک علم و فناوری استان، با بیان این که مجتمع مس سونگون بر اساس 500 میلیون تن ذخیره مس طراحی شده است، افزود: با اکتشافات جدید انجام شده در منطقه، منابع مس به یک میلیارد و 300 میلیون تن رسیده و لازم است توسعه مجتمع به لحاظ ساختاری به سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: بر خلاف سایر فلزات، پراکندگی منابع مس در دنیا گسترده نیست و وجود منابع غنی در استان زمینه سرمایه گذاری و توسعه مجتمع مس را فراهم ساخته است.

بیات ماکو خاطرنشان کرد: با اجرای فاز 3 طرح توسعه مجتمع، شاهد افزایش تولید بیش از 500 تن کنسانتره مس در روزخواهیم بود.

اعلام آمادگی برای راه اندازی مرکز رشد تخصصی معدن و صنایع معدنی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از همکاری های مشترک پارک و مجتمع مس آذربایجان، بر ضرورت توسعه ارتباطات فی ما بین تاکید کرد.

عبدالرضا واعظی افزود: تجربه همکاری پارک و مجتمع مس آذربایجان در سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه همکاری و افتتاح دفتر هماهنگی پروژه های تحقیقاتی شرکت مس آذربایجان در پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز سوم طرح توسعه مجتمع مس آذربایجان

آغاز فاز سوم طرح توسعه مجتمع مس آذربایجان