مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-17اجتماعي

76 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی البرز هستند


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های استان موجود است یعنی در ازای هر 100 البرزی 40 کتاب برای مطالعه وجود دارد.

- ایسنا/البرز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های استان موجود است یعنی در ازای هر 100 البرزی 40 کتاب برای مطالعه وجود دارد.

هادی آشتیانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تعداد اعضای فعال کتابخانه های عمومی البرز اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 76 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی استان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و جهت رعایت پروتکل های بهداشتی فعلا امکان امانت کتاب به صورت فیزیکی به اعضا امکان پذیر نیست و این افراد از درگاه های مجازی معرفی شده می توانند منابع مورد نظر خود را مطالعه کنند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده با هدف دسترسی اعضای کتابخانه های عمومی به کتاب گفت: ایجاد شبکه کتاب خوانان در پیام رسان بومی بله و فعالیت کتابداران با ارائه فعالیت های فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی از جمله تصمیماتی بود که با همت و تلاش کتابداران، با موفقیت در حال اجرا است.

این مسئول افزود: امکان دسترسی اعضای کتابخانه های عمومی به برخی خدمات سرویس دهندگان مجموعه های کتاب الکترونیکی، نیز از جمله دیگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی البرز هستند

76 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی البرز هستند