مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-17پزشكي

از سردردهای شایع در کودکان چه می دانید؟


فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر فرزند اختلال روحی داشته و شب ها دیر بخوابد و استرس شدید روحی داشته باشد، - ایسنا/کرمان فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر فرزند اختلال روحی داشته و شب ها دیر بخوابد و استرس شدید روحی داشته باشد، سردردهای خفیف می تواند وی را درگیر کند که رفع عامل زمینه ای که موجب سردرد شده، برای از بین بردن سردرد موثر است.

دکتر حبیبه نژادبیگلری در گفت و گو با ایسنا درباره سردردهای شایع در کودکان اظهار کرد: شایع ترین سردردها میگرن است و سردردها علت های زیادی دارند که استرس از علت های شایع آنهاست.

وی با اشاره به انواع سردرد از جمله سردردهای صاعقه ای، سردردهای بعد از سن 10 سال، میگرن و .

افزود: علائم میگرن مثلا در میگرن کلاسیک دیدن جرقه های نور قبل از سردرد، دیدن شرشره های رنگی و ستاره رنگی جلوی چشم، دیدن بزرگ تر اجسام و .

را شامل می شود.

نژادبیگلری با اشاره به اینکه علت اصلی میگرن ژنتیکی است و اگر مادر درگیر باشد 90 درصد و اگر پدر درگیر باشد، 80 درصد فرزندشان دچار میگرن می شود بیان کرد: اگر بچه ای هر هفته و یا ماهی یک بار دچار استفراغ و گاهی به صورت ناگهانی دچار کاهش هوشیاری می شود، باید تومورهای مغزی، خونر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سردردهای شایع در کودکان چه می دانید؟

از سردردهای شایع در کودکان چه می دانید؟