مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-17فرهنگي

سردار کارگر: تاریخ درباره ظلم جنگ جهانی اول به ایران سکوت کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه 26 آبان همزمان با هفته کتاب، - رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در اختتامیه جشنواره کتاب دفاع مقدس گفت: تاریخ درباره جنگ جهانی اول و ایران ساکت مانده و خسارت هایی را که به کشورمان تحمیل شده، کتمان کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه 26 آبان همزمان با هفته کتاب، با حضور سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سردار کارگر در این برنامه گفت: بیشتر بیانات رهبر انقلاب در حوزه موضوع دفاع مقدس بوده که این فرمایشات نقشه راه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را تعیین می کنند.

برهمین اساس، باید دفاع مقدس را برای نسل جوان به درستی تبیین کنیم.

رهبر انقلاب تاکید داشتند دفاع مقدس متعلق و محدود به یک روز، یک ماه، یک سال و حتی یک قرن نیست، بلکه باید برای مردم باید 100 تا 200 سال بماند و همان طور که مردم سرشکستگی معاهده ترکمنچای را حس می کنند؛ باید افتخارات دفاع مقدس هم را حس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: تاریخ درباره ظلم جنگ جهانی اول به ایران سکوت کرده است

سردار کارگر: تاریخ درباره ظلم جنگ جهانی اول به ایران سکوت کرده است