مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-17ورزشي

ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس/ وقتی یک «هیچکاره»؛ همه کاره فوتبال ایران شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، درباره نحوه جذب مارک ویلموتس و نوع قرارداد و میزان دستمزدی که به او پرداخت شده، گزارش های متعددی نوشته شده است که هر کدام به تنهایی می تواند ناکارآمدی مدیران ارشد فوتبال و ورزش کشور را به رخ بکشد که چطور دستی دستی .

- ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس / وقتی یک هیچکاره ؛ همه کاره فوتبال ایران شد! چندین ماه بعد دروغ بزرگ رییس پیشین فدراسیون فوتبال برملا شد و مشخص شد که قرارداد منعقد شده با ویلموتس به مراتب بدتر و سنگین تر است و هیچ جای امیدواری ندارد و حتی تیم حقوقی فدراسیون هم آن را مطالعه نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، درباره نحوه جذب مارک ویلموتس و نوع قرارداد و میزان دستمزدی که به او پرداخت شده، گزارش های متعددی نوشته شده است که هر کدام به تنهایی می تواند ناکارآمدی مدیران ارشد فوتبال و ورزش کشور را به رخ بکشد که چطور دستی دستی اجازه دادند فوتبال ایران به نقطه ورشکستگی برسد و چطور دلال ها تا مغز و استخوان این فدراسیون نفوذ کردند! در دورانی که فدراسیون در آستانه همکاری با ویلموتس بود، مهدی تاج گفته بود قراردادی ارزان تر از قرارداد کی روش منعقد شده است، اما چندین ماه بعد دروغ بزرگ رییس پیشین فدراسیون فوتبال برملا شد و مشخص شد که قرارداد منعقد شده با ویلمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس/ وقتی یک «هیچکاره»؛ همه کاره فوتبال ایران شد!

ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس/ وقتی یک «هیچکاره»؛ همه کاره فوتبال ایران شد!