مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-17اقتصادي

حمایت از تجاری سازی ایده های توانبخشی سالمندان در رویداد استارتاپی


دومین رویداد ملی استارتاپی در حوزه فناوری های توان بخشی در آذرماه سال جاری با هدف حمایت از ایده های علاقمندان به تجهیزات توانبخشی برگزار می شود.

- دومین رویداد ملی استارتاپی در حوزه فناوری های توان بخشی در آذرماه سال جاری با هدف حمایت از ایده های علاقمندان به تجهیزات توانبخشی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ملی استارتاپی حوزه فناوری های توانبخشی در دو بخش دریافت ایده و نیاز برگزار می شود.

برای شرکت در رویداد علاقمندان باید از ایده خود در حوزه صنعت توان بخشی برای افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان یک ویدئوی 3 دقیقه ای تهیه و آن را از طریق سایت رویداد به آدرس rehabtech.

ir آپلود کنند.

پس از داوری، ویدئوهای برگزیده به رویداد اصلی راه می یابند و از حمایت های لازم برای منتورینگ، شتابدهی، سرمایه گذاری و تجاری سازی برخوردار می شوند.

دومین رویداد ملی استارتاپی در حوزه فناوری های توان بخشی 13 و 14 آذرماه با هدف حمایت از ایده های علاقمندان به تجهیزات توانبخشی برگزار خواهد شد.

در نخستین دوره از این رویداد ملی، بیش از 120 ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد که از میان 15 ایده راه یافته به مرحله نهایی، 3 ایده برتر انتخاب شدند و 15 ایده راه یافته به مرحله نهایی برای تجاری سازی حمایت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تجاری سازی ایده های توانبخشی سالمندان در رویداد استارتاپی

حمایت از تجاری سازی ایده های توانبخشی سالمندان در رویداد استارتاپی