مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-17اجتماعي

برف و کولاک خراسان رضوی را فرا می گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان به ویژه در مناطق کوهستانی کولاک برف، تشکیل مه، کاهش دید و یخ زدگی جاده ها را شاهد خواهیم بود.

- مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی 24 گذشته شهرستان های نیشابور با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و سرخس با دمای 17 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین بوده اند، بیان کرد: طی همین مدت دمای هوا شهر مقدس مشهد بین صفر تا 17 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز تا صبح روز پنجشنبه با گسترش سامانه سرد و بارشی، افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد در اکثر نقاط استان بارش باران و برف را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: طی همین مدت در مناطق کوهستانی کولاک برف پیش بینی می شود.

اثمری با اشاره به اینکه از فردا تا صبح روز جمعه با کاهش قابل ملاحظه دما رو به رو خواهیم بود، گفت: پیش بینی می شود دمای هوا شهر مقدس مشهد به منفی هفت درجه سانتی گراد و در مناطق سردسیر به منفی 10 درجه سانتی گراد برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی بیان کرد: با فعالیت این سامانه سرد و بارشی به ویژه در مناطق کوهستانی تشکیل مه، کاهش دید و یخ زدگی جاده ها را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک خراسان رضوی را فرا می گیرد

برف و کولاک خراسان رضوی را فرا می گیرد