مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-17سياسي

10 کتابخانه روستایی در استان بوشهر راه اندازی می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از راه اندازی کتابخانه های روستایی با همکاری سازمان های مردم نهاد در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مظفری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آذرماه سال جاری در راستای توسعه فرهنگ کتاب خوانی و دسترسی بهتر مردم روستاهای استان بوشهر به کتاب و منابع مطالعاتی، طرح راه اندازی کتابخانه های روستایی در این استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه طرح راه اندازی کتابخانه های روستایی با مدیریت دفتر امور اجتماعی و با مشارکت سازمان های مردم نهاد استان بوشهر برگزار خواهد شد افزود: مدیریت این کتابخانه ها نیز توسط نیروهای مردمی و خود سازمان های مردم نهاد باشد.

مظفری با بیان اینکه در انجام این طرح که با نظارت بخشداران استان و حضور پررنگ دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برگزار خواهد شد گفت: سازمان ها و ادارات کتابخانه های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح پنج کتابخانه روستایی در بخش ریگ و پنج کتابخانه در بخش مرکزی گناوه راه اندازی خواهد شد افزود: مشارکت فعالانه همه بخشداران و دهیاران استان برای اجرای این طرح ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کتابخانه روستایی در استان بوشهر راه اندازی می شود

10 کتابخانه روستایی در استان بوشهر راه اندازی می شود