مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-17سياسي

برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی در هفته کتاب ایلام


دبیر بیست و هشتمین هفته ی کتاب استان ایلام از اجرای مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی به مناسبت این هفته خبر داد.

- ایسنا/ایلام دبیر بیست و هشتمین هفته ی کتاب استان ایلام از اجرای مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی به مناسبت این هفته خبر داد.

عمران خودآموز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات کتابخوانی مجازی با عناوین دقایقی با کتاب (با محوریت معرفی کتاب های مورد علاقه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مدت 3 دقیقه در قالب کلیپ)، کتابخوانی مجازی (خوانش زیباترین بخش هایی از هر کتاب ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در قالب کلیپ های 2 دقیقه ای) و نامه های شفاهی (صحبت کودکان و نوجوانان با مؤلفان کتاب در قالب کلیپ های 2 دقیقه ای) برگزار می شود.

وی ورود به فضای مجازی را یک فرصت مناسب دانست و گفت: می توان از فضای مجازی در راستای رفتارها و برنامه های فرهنگی بهره برد لذا با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا برخی از برنامه های هفته ی کتاب را به فضای مجازی برده ایم.

مدیرکل ارشاد ایلام عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 15 آذرماه به شماره 09181430925 واتساپ یا تلگرام کنند.

خودآموز خاطر نشان کرد: به آثار برگزیده جوایز نقدی، بسته های فرهنگی و لوح سپاس اهدا می شود و برگزیدگان در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی در هفته کتاب ایلام

برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی در هفته کتاب ایلام