مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-17بين الملل

عذرخواهی مجری ارشد «سی ان ان» تحت فشار تل آویو و کاخ سفید


خبرنگار و مجری ارشد شبکه «سی ان ان» به دنبال تشبیه دونالد ترامپ به نازی ها و تحت فشارهای شدید رژیم صهیونیستی و کاخ سفید، مجبور به عذرخواهی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کریستین امانپور خبرنگار ارشد بین المللی شبکه سی ان ان در نتیجه فشارهای مضاعف مقام های رژیم صهیونیستی و همچنین دولت آمریکا به خاطر اظهاراتش درباره قیاس به نازی ها عذرخواهی کرد و گفت، نباید هجمه و حملات لفظی ترامپ به تاریخ، واقعیات و علم را در کنار وقایق شب بلورین می گذاشتم.

وی افزود: من هشتاد و دومین سالگرد شب بلورین را اغلب اینطور ارزیابی می کنم که این وقایق، وحشت ناشی از هلوکاست را آغاز کرد.

من از بابت اینکه اظهارات ممکن است باعث ایجاد هر گونه دردی شده باشد، متاسفم .

این عذرخواهی بعد از آن صورت گرفت که سخنگوی کاخ سفید و مقام های مختلف رژیم صهیونیستی به سخنان هفته گذشته امانپور اعتراض کرده بودند.

عومر یانکلیویچ وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی هم نامه ای به مدیر شبکه سی ان ان نوشت و خواستار عذرخواهی فوری این شبکه شد.

این نامه روز یکشنبه به علت سخنان پنجشنبه هفته گذشته کریستین امانپور از خبرنگاران ارشد این شبکه که دونالد ترامپ را به نازی ها تشبیه کرده بود، به سی ان ان ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مجری ارشد «سی ان ان» تحت فشار تل آویو و کاخ سفید

عذرخواهی مجری ارشد «سی ان ان» تحت فشار تل آویو و کاخ سفید