مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-17بين الملل

باسیل: آمریکا اتهام را ثابت کند، از سیاست کنار می روم


رییس جریان آزاد ملی لبنان در واکنش به تحریم های آمریکا به اتهام ساختگی فساد اعلام کرد، اگر این اتهام ثابت شود سیاست را کنار می گذارد.

- رییس جریان آزاد ملی لبنان در واکنش به تحریم های آمریکا به اتهام ساختگی "فساد"اعلام کرد، اگر این اتهام ثابت شود سیاست را کنار می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جبران باسیل، وزیر خارجه پیشین و رییس جریان آزاد ملی لبنان در توییتی نوشت: امیدوارم موضوع اتهامات نهایی شده و همه چیز روشن شود.

اگر اتهام فساد علیه من اثبات شود، زندگی سیاسی را کنار می گذارم.

کشور بزرگی مثل آمریکا که از همه نقل و انتقالات پولی در دنیا مطلع می شود نمی تواند همه چیز را روشن کند؟ با توجه به اینکه من اولین کسی هستم که حساب های بانکی خود را به مردم لبنان اعلام کرد.

وی افرود: تاریخ به ما یاد داده که کنار گذاشتن هر فرقه ای به انفجار اوضاع منجر می شود و در اینجا درباره یک قشر صحبت می کنیم نه فقط حزب الله.

باسیل در ادامه نوشت: محاصره به لحاظ مالی و اقتصادی (توسط آمریکا) موفقیت آمیز بود و به همین دلیل اوضاع بد شد اما به مرحله فتنه و انفجار اوضاع نرسیده ایم.

من با مفهوم دولت هستم و سند تفاهم با حزب الله تنها در این باره صحبت می کند و عبارت استراتژی دفاعی اولین چیزی است که در این سند ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باسیل: آمریکا اتهام را ثابت کند، از سیاست کنار می روم

باسیل: آمریکا اتهام را ثابت کند، از سیاست کنار می روم