مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-17پزشكي

درخواست چند باره سازمان انتقال خون از بهبودیافتگان کرونا


سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به درخواست بالای بیمارستانها برای دریافت پلاسما از بهبود یافتگان کرونا به خصوص در کلانشهرها، گفت: از این افراد درخواست می کنیم که جهت اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

- سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به درخواست بالای بیمارستانها برای دریافت پلاسما از بهبود یافتگان کرونا به خصوص در کلانشهرها، گفت: از این افراد درخواست می کنیم که جهت اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

دکتر بشیر حاجی بیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جمع آوری پلاسمای بهبود یافتگان کووید- 19 در کشور، گفت: میزان مراجعه برای اهدای پلاسمای بهبود یافتگان از بیماری کووید- 19 از ابتدای اردیبهشت ماه تا امروز در کل کشور 13 هزار و 700 نفر بوده است که از این میزان مراجعه تاکنون 11 هزار و 270 واحد پلاسما جمع آوری شده است.

وی افزود: بیشترین مراجعه جهت اهدای پلاسمای بهبود یافتگان بیماری کووید -19 در استان های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، یزد و خراسان رضوی بوده است و در حال حاضر در 25 استان کشور پلاسمای بهبود یافتگان از کووید- 19 جمع آوری می شود.

حاجی بیگی با بیان اینکه تاکنون تنها دو درصد از بهبود یافتگان از بیماری کرونا جهت اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کردند که آمار بسیار پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست چند باره سازمان انتقال خون از بهبودیافتگان کرونا

درخواست چند باره سازمان انتقال خون از بهبودیافتگان کرونا