مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-17ورزشي

انجام 10 هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور


رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اجرای 10 هزار و 233 پروژه محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی و بسیج در کشور گفت: پایگاه های مقاومت در کنار مردم و دولت قرار گرفته اند.

- سوادکوه- رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اجرای 10 هزار و 233 پروژه محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی و بسیج در کشور گفت: پایگاه های مقاومت در کنار مردم و دولت قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی پیش ازظهر سه شبنه در آیین افتتاح سالن چند منظوره ورزشی روستای اتو در شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه 10 هزار و 233 پروژه محرومیت زدایی در کشور در برنامه قرار گرفت، افزود: بالغ بر 4 هزار و 900 پروژه در دهم مرداد و 15 مهر افتتاح شد و اکنون هم در آستانه هفته بسیج، دوهزار و 887 پروژه افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در این دوره افتتاحیه ها به صورت موضوعی خواهد بود و 10 موضوع در دستور کار است گفت: پروژه آبرسانی چند روز گذشته در استان سمنان بود که یک پروژه به نمایندگی از مجموع پروژه ها آب رسانی افتتاح شد و مبنای این انتخاب این بود که این استان بیشترین فعالیت آبرسانی را در کشور دارا بود.

وی با بیان اینکه امروز نیز در استان مازندران، به نمایندگی از کل کشور پروژه هایی با محوریت راه سازی و فرهنگی را در سراسر کشور افتتاح می کنیم، تعداد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 10 هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور

انجام 10 هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور