مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-17ورزشي

برگزاری بیش از 10 هزار برنامه در هفته بسیج


به مناسبت هفته بسیج 10 هزار و 124 برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و ورزشی از سوی تمامی رده های ناحیه مقاومت بسیج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار  داشت: هفته بسیج که از 30 آبان ماه به مدت یک هفته با شعار بسیج، معنویت و سلامت و نیز با عناوین بسیج، فرزند خادم مردم ، بسیج، مبتکر حل مسئله و عناوین دیگری از این قبیل آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه، عنوان استان برتر را به خود اختصاص داده است، افزود: در مراحل اول و دوم کمک مومنأنه بیش از دو میلیون و 300 هزار بسته معیشتی و صد ها هزار بسته بهداشتی، اهدای خون، تخفیف اجاره بهاء و نیز 100 هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه فجرفارس خاطرنشان کرد: توزیع پنج هزار بسته معیشتی در  نمایشگاه بین المللی و نیز اهداء 20 هزار بسته معیشتی دیگر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و نیز اجرای مرحله سوم کمک مومنأنه  از دیگر  برنامه های اجرایی سپاه و بسیج در این ایام است.

سردار بوعلی تصریح کرد: درهفته بسیج درحوزه های عمرانی و اقتصادی سپاه در چهار قرارگاه با مسؤولیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی شش دهستان محروم را شناسایی کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 10 هزار برنامه در هفته بسیج

برگزاری بیش از 10 هزار برنامه در هفته بسیج