مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-17سياسي

معلمی که فراتر از مدرسه، مشق نوع دوستی می کند


فاطمه درویشی معلم هرمزگانی است که دو زندانی جرائم غیر عمد را با هزینه سفر زیارتی خود و هزینه مخارج درگذشت برادر مرحومش، به آغوش پرمهر خانواده هایشان بازگرداند.

- ایسنا/هرمزگان فاطمه درویشی معلم هرمزگانی است که دو زندانی جرائم غیر عمد را با هزینه سفر زیارتی خود و هزینه مخارج درگذشت برادر مرحومش، به آغوش پرمهر خانواده هایشان بازگرداند.

معلم هرجا که باشد، وظیفه هدایتگری و معلمی خود را به منصه ظهور می رساند و مشق عشق و ایثار و نوع دوستی می کند.

نمونه های فداکاری معلمین هرمزگانی فراوان است به مانند خانم نجفی آن معلمی که در ایام مرگ فرزند خود، درس خود را استمرار می بخشد و داغ بزرگ فرزند مانع از عدم انجام مسئولیتش نمی شود تا خانم درویشی که با نگاه زیبا و نوع دوستی خود، گرمی و رونق دوباره ای را به دو خانواده هرمزگانی بازگرداند.

این معلم نیکوکار سال گذشته پنجاه میلیون ریال نذر سفر کربلا خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داده بود و در سال جاری نیز برای شادی روح برادرش که به تازگی به علت نارسایی قلبی در سن 30 سالگی از داشتنش محروم شده اند، احسان خویش را به مبلغ پنجاه میلیون ریال برای تسلی خاطر و آرامش روح عزیز تازه سفر کرده برای آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد هدیه می نماید تا با نشاندن گل لبخند بر لبان غم زده یک زندانی و خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که فراتر از مدرسه، مشق نوع دوستی می کند

معلمی که فراتر از مدرسه، مشق نوع دوستی می کند