مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-17فرهنگي

نبض فعالیت های قرآنی در خراسان شمالی کند می زند


خراسان شمالی در حال حاضر بیش از 300 مؤسسه و خانه قرآنی دارد که برخی از این مؤسسات زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد و برخی زیر مجموعه سازمان تبلیغات هستند.

- با وجود اینکه خراسان شمالی دارای قدمت دیرینه مذهبی است، اما همچنان مشکلات فراوانی گریبان گیر فعالان این حوزه است و به نوعی شناخت مردم استان از نخبگان قرآنی اندک است و یکی از علت های عدم آگاهی، نبود توجه ویژه دستگاه های مختلف به فعالیت های قرآنی است.

یکی از اساسی ترین دغدغه های جامعه قرآنی، داشتن بیمه تأمین اجتماعی، وجود فضاهای استیجاری و نبود داوران و اساتید مجرب است که همواره با پیچیدگی هایی روبرو بوده است.

گلایه بسیاری از فعالان قرآنی از مسئولان مربوط به نبود امتیازات ویژه برای قرآن آموزان است و انتظار می رود در کنار امتیازاتی که برای ورزشکاران، هنرمندان و.

در مراحل حرفه ای قائل می شوند، فعالان قرآنی نیز از امتیازات مناسبی برای افزایش انگیزه نسل جوان برای ورود به این عرصه برخوردار باشند.

در حوزه پرورش اساتید نخبه جزء استان های محروم هستیم لیلا شکرانی، رییس اتحادیه قرآنی خراسان شمالی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حوزه پرورش اساتید نخبه جزء استان های محروم هستیم و حتی داور قرآنی در استان نداریم که برای مسابقات و برنامه های مختلف باید از ظرفیت استان های دیگر استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض فعالیت های قرآنی در خراسان شمالی کند می زند

نبض فعالیت های قرآنی در خراسان شمالی کند می زند