مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-17اقتصادي

پل اصلی سردار همدانی دهه فجر به بهره برداری می رسد


معاون فنی و عمرانی شهردار همدان با بیان اینکه پل سردار شهید همدانی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از افتتاح پل اصلی این تقاطع غیرهمسطح در دهه فجر امسال خبر داد.

- عزیزالله یوسفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 48 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، اظهار کرد: با توجه به افزایش نامتعارف قیمت مصالح و افزایش ضرایب برآورد می شود برای اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی 30 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکار در محل پروژه مشغول به کار است، تصریح کرد: پل جهتی سطح سوم محور شرق به جنوب گذاشته شده تا بلوار بدیع الزمان را به بلوار نیروی انتظامی متصل کند که طول عرشه میانی این پل بالای 600 متر است که اسکافلد بندی، قالب بندی و آرماتوربندی انجام شده و پیمانکار در حال اجرای کابل های پیش تنیده است به طوریکه 50 درصد از کابله ها کشیده شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ماه جاری بتن ریزی عرشه میانی پل جهتی برای بهره برداری از پل اصلی به اتمام برسد، ادامه داد: در پل اصلی نیز عرشه ها و رمپ ها به اتمام رسیده و عایق رطوبتی پل هم با عایق های نانو انجام شده و هندریل ها نصب شده است و به محض اینکه بتن ریزی مدول میانی پل جهتی تمام شود، همزمان پیاده روسازی، گاردریل و آسفالت پل اصلی نیز آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل اصلی سردار همدانی دهه فجر به بهره برداری می رسد

پل اصلی سردار همدانی دهه فجر به بهره برداری می رسد