مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-17پزشكي

کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان475 قربانی گرفته است


 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تداوم روند صعودی همه گیری کروناویروس در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه گفت: از ابتدای شیوع و همه گیری این بیماری نوظهور تا کنون متاسفانه 475 نفر در اثر بیماری کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/سمنان  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تداوم روند صعودی همه گیری کروناویروس در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه گفت: از ابتدای شیوع و همه گیری این بیماری نوظهور تا کنون متاسفانه 475 نفر در اثر بیماری کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه جان خود را از دست دادند.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 6 شهرستان: سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان، آرادان و گرمسار تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان خدمات سلامت دریافت می کنند.

وی با اشاره به تشدید بیماری در موج سوم آن خواستار رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و توجه جدی به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کروناویروس شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شناسایی 80 مورد مبتلای جدید در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: با شناسایی این بیماران، شمار مبتلایان بستری شده در مراکز تحت پوشش دانشگاه، به عدد سه هزار و 416 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان475 قربانی گرفته است

کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان475 قربانی گرفته است