مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-17اقتصادي

افزایش شعب فعال کارگزاری دلیران پارس به 33 شعبه در سطح کشور


با موافقت و صدور مجوز شرکت بورس ، شعب کارگزاری دلیران پارس در 3 شهرستان دیگر افتتاح شد و بدین ترتیب تعداد دفاتر فعال کارگزاری به 33 شعبه در سطح کشور رسید.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کارگزاری دلیران پارس، شرکت بورس اوراق بهادار در روزهای اخیر با افتتاح شعب جدید کارگزاری دلیران پارس در شهرستان های کاشان، ساوه و گنبدکاووس موافقت و متعاقب آن دفاتر جدید کارگزاری در این شهرستان های آغاز به کار کرد.

کارگزاری دلیران پارس هم اکنون از نظر توسعه دفاتر و شعب در میان 15 کارگزاری برتر کشور قرار دارد و افزایش دفاتر آن به 50 شعبه تا پایان سال در دستور است.

خدمات بورسی کارگزاری دلیران پارس تا کنون در استان های تهران با 5 شعبه، البرز با 3 شعبه، اصفهان با 3 شعبه، قزوین و کرمان هر یک با دو شعبه و همچنین استان های مرکزی، قم، فارس، زنجان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، بوشهر و هرمزگان ارائه می شد که با افتتاح دفاتر جدید، تعداد شعب کارگزاری به 33 شعبه رسید.

این در حالی است که کارگزاری دلیران پارس برای ثبت نام متقاضیان در کارگزاری و صدور کد بورسی با بیش از 900 دفتر پیشخوان دولت نیز قرارداد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شعب فعال کارگزاری دلیران پارس به 33 شعبه در سطح کشور

افزایش شعب فعال کارگزاری دلیران پارس به 33 شعبه در سطح کشور