مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-17سياسي

وبینار بین المللی «پیامبر رحمت، محور وحدت» برگزار شد


دبیرخانه جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری و مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، - وبینار پیامبر رحمت، محور وحدت را برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری و مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، وبینار بین المللی پیامبر رحمت، محور وحدت را برگزار کرد.

این وبینار در محورهایی چون جلوه هایی از رحمت در سیره پیامبر (ص)، آموزه های قرآنی رحمت، تعامل مهربانانه اسلام با غیر مسلمانان و ابعاد رحمت جهانی پیامبر (ص) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خوشخو، معاونت بین الملل دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری که مدیریت این وبینار را بر عهده داشت، در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به میهمانان اظهار داشت: اهانتهایی که از جانب شخصیت های معروف به پیامبر اسلام (ص) روا داشته می شود، تشویه اسلام و آموزه های ارزشمند آن است و علمای همه ادیان باید چنین اقدامانی را محکوم کنند.

سید ضیا الدین مکی رییس مرکز اسلامی فرانسه، نیز طی سخنانی در این وبینار به ابعاد شخصیتی رسول اکرم (ص) از جمله رحمت و عدالت ایشان اشاره کرد و گفت: کل ابعاد زندگی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بین المللی «پیامبر رحمت، محور وحدت» برگزار شد

وبینار بین المللی «پیامبر رحمت، محور وحدت» برگزار شد