مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-17ورزشي

بزرگترین رسم جهادی با نام «نسل سلیمانی ها» در کشور اجرا می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همزمان با هفته بسیج بزرگترین رسم جهادی با عنوان نسل سلیمانی ها با هدف توانمندسازی پنج هزار گروه جهادی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد زهرایی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه ورزشی در روستای اتو با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: یکی از مأموریت های سازمان بسیج سازندگی، کمک به دولت و نهادهای انقلابی در اجرای پروژه های کوچک و محرومیت زدا است و امسال بیش از 10 هزار و 223 پروژه محرومیت زدایی در کشور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 297 موافقتنامه و تفاهمنامه در استان ها و شهرستان ها و به صورت ملی منعقد شد، گفت: ماحصل آن افتتاح بیش از چهار هزار و 900 پروژه محرومیت زدایی بوده است.

وی یادآور شد: همزمان با هفته بسیج دو هزار و 887 پروژه محرومیت زدایی در کشور بهره برداری می شود و آبرسانی روستایی، طرح های ورزشی، فرهنگی، عمرانی و راه از جمله طرح ها است.

زهرایی با اشاره به انجام 36 پروژه مشترک راه روستایی و 195 پروژه محرومیت زدایی فرهنگی اظهار داشت: 400 پروژه ورزشی در سراسر کشور نیز افتتاح شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با تقدیر از گروه های جهادی گفت: بار اصلی محرومیت زدایی به دوش گروه های جهادی و بسیجی بوده زیرا مقابله با فقر و محرومیت مأموریت اصلی بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رسم جهادی با نام «نسل سلیمانی ها» در کشور اجرا می شود

بزرگترین رسم جهادی با نام «نسل سلیمانی ها» در کشور اجرا می شود