مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-17اقتصادي

20 هزار میلیارد تومان انواع وام مسکن در 7 ماه پرداخت شد


این بانک طی 7 ماهه امسال موفق شد بیش از 20 هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات در بخش ساختمان به گروه های متقاضی در بازار خرید، - مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن گفت: این بانک طی 7 ماهه امسال موفق شد بیش از 20 هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات در بخش ساختمان به گروه های متقاضی در بازار خرید، ساخت و تعمیرات پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک عامل بخش مسکن، محمود شایان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، رقمی معادل 20 هزار و 136 میلیارد تومان انواع تسهیلات ساخت، خرید، جعاله و قرض الحسنه توسط شعب بانک در سراسر کشور به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات به لحاظ ارزش، رشد 46 درصدی از خود نشان می دهد که با توجه به اوضاع رکود نسبی در بازار مسکن، بیان کننده قدرت نفوذ تسهیلات بانک مسکن در طیف حاضر در این بازار است.

شایان گفت: در ماه های گذشته از سال جاری، یک میلیون و 135 هزار و 235 فقره انواع تسهیلات توسط بانک عامل بخش مسکن به سازنده ها و تولیدکنندگان مسکن و همچنین خریداران واحدهای مسکونی و خانوارهایی که قصد تعمیر محل مسکونی خود را داشتند پرداخت شد.

وی در ادامه افزود: بانک در این مدت، با توجه به تعهداتی که برای خود منظور کرده و به دنبال سیاست ها و برنامه های مصوب دولت و بانک مرکزی، نسبت به پرداخت تسهیلات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد تومان انواع وام مسکن در 7 ماه پرداخت شد

20 هزار میلیارد تومان انواع وام مسکن در 7 ماه پرداخت شد