مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-17ورزشي

اخراج و بیهوشی مدافع شهید قندی در دیدار دوستانه با مس کرمان


نماینده استان یزد در لیگ دو فوتبال کشور طی دیداری تدارکاتی مقابل تیم لیگ یکی مس کرمان به تساوی رسید.

- سیدمحمود انصاری در گفت وگو با خبرگزاری فارس از یزد، گفت: در نیمه ابتدایی این دیدار دوستانه که در ورزشگاه شهدای مس کرمان برگزار شد هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما هیچ یک از این حملات به بازشدن دروازه ها منجر نشد و دو تیم با تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان رساندند.

سرپرست تیم شهید قندی یزد افزود: در ابتدای نیمه دوم مددی داور کرمانی این دیدار پنالتی عجیبی را به سود مس اعلام کرد که حمید عرفانی دروازه بان یزدی موفق به مهار آن شد.

انصاری با بیان این که تیم های شهید قندی و مس در این دیدار دو بازیکن اخراجی هم داشتند، گفت: علت اخراج مهدی کربلایی از مس و محمد لطفی از شهید قندی در نیمه دوم، اعتراض به تصمیم داور بود.

سرپرست تیم شهید قندی یزد در ادامه تصریح کرد: اولین گل این دیدار را بابامحمدی با ضربه سر در دقیقه 81 برای مس کرمان به ثمر رساند و پنج دقیقه بعد مهران مستأجران با هوشمندی از اشتباه دو دفاع آخر مس بهره برد و با پای چپ گل تساوی شهید قندی را به نام خود ثبت کرد.

وی اتفاق ویژه دیگر این بازی در نیمه دوم را بیهوش شدن چند ثانیه ای وحید نورمحمدی بازیکن شهید قندی عنوان کرد و ادامه داد: وارد شدن ضربه به سر علت بیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج و بیهوشی مدافع شهید قندی در دیدار دوستانه با مس کرمان

اخراج و بیهوشی مدافع شهید قندی در دیدار دوستانه با مس کرمان