مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-17اقتصادي

خودداری سهامداران از ورود شتاب زده به بورس


سهامداران بهتر است شتاب زده وارد بازار نشوند و از طریق تحلیل، سهم هایی را در پرتفوی خود قرار دهند که بتوانند بازدهی مطلوب را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محسن عباسلو با بیان اینکه بازار سرمایه تنها بازاری است که با رشد یا افت، هیچ بازاری را تحت شعاع قرار نمی دهد و زیانی برای آنها ندارد، افزود: بسیاری از سهم ها تقریبا به پایین ترین قیمت ممکن رسیده، زمان فعلی را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه دانست.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات هیجانی بزرگترین چالش بازار سرمایه است، بیان کرد: در زمان صعود یا نزول قیمت ها، فضای ایجاد شده باعث هجوم یا عقبگرد سهام داران شده است.

از همین رو باید مدام تاکید کرد که مردم نباید برای ورود به بازار سرمایه اقدام به فروش دارایی هایی مانند مسکن و خودرو کنند و هرگز بدون دانش وارد این بازار پرریسک نشوند، بلکه این سرمایه گذاری باید با دارایی مازاد انجام شود.

عباسلو عنوان کرد: اصلاح هایی هم که در چند ماه اخیر رخ داد، عمدتا ناشی از شوک ها و اخبار منفی بود که روزانه در فضای مجازی رد و بدل می شد؛ در صورتی که افت شاخص یک امر طبیعی است و نباید تبدیل به یک اتفاق غیر قابل تصور شود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه به ارزنده بودن قیمت سهام اشاره کرد و گفت: قیمت بسیاری از سهم ها تقریبا در پایین تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری سهامداران از ورود شتاب زده به بورس

خودداری سهامداران از ورود شتاب زده به بورس