مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-17پزشكي

از تولید دستگاهی برای ترمیم زخم های دیابتی تا پودر کامپوزیت گیاهی برای دهانشویه ها


«ساخت دستگاه پلاسما با کاربرد در دندان پزشکی و ترمیم زخم های دیابتی»، «روشی نوین در تهیه نان کامل سبوس دار و بدون نمک افزودنی»، «پلتفرمی برای ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل» و «پودر کامپوزیت گیاهی با کاربرد دهان شویه» از جمله طرح هایی هستند که برای .

- در کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت ارائه شد از تولید دستگاهی برای ترمیم زخم های دیابتی تا پودر کامپوزیت گیاهی برای دهانشویه ها ساخت دستگاه پلاسما با کاربرد در دندان پزشکی و ترمیم زخم های دیابتی ، روشی نوین در تهیه نان کامل سبوس دار و بدون نمک افزودنی ، پلتفرمی برای ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل و پودر کامپوزیت گیاهی با کاربرد دهان شویه از جمله طرح هایی هستند که برای جذب سرمایه در کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت ارائه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز هشتمین دوره از کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت تهران، به صورت وبینار و با حمایت مالی شتاب دهنده سیناپس، یکی از اولین شتاب دهنده ها در حوزه سلامت، با حضور نمایندگان چهار طرح و سرمایه گذاران حوزه سلامت برگزار شد.

دکتر وطن پور، رییس هیئت مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در ابتدای این برنامه ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در تکنولوژی های حوزه سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولید دستگاهی برای ترمیم زخم های دیابتی تا پودر کامپوزیت گیاهی برای دهانشویه ها

از تولید دستگاهی برای ترمیم زخم های دیابتی تا پودر کامپوزیت گیاهی برای دهانشویه ها