مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:152020-11-17بين الملل

ایندیپندنت: دولت اففغانستان از توافق صلح طالبان با آمریکا عقب نشینی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این نشریه افزود: امرالله صالح معاون اول رییس جمهوری افغانستان، سه روز پیش طی سخنانی که در کنفرانس گفتگو های امنیتی هرات ایراد کرد، - روزنامه انگلیسی زبان ایندیپندنت در گزارشی نوشت، با توجه به روند بی نتیجه مذاکرات صلح بین افغان ها و نوع توافق صلح آمریکا با گروه طالبان، دولت این کشور ترجیح می دهد به تدریج از این توافق عقب نشینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این نشریه افزود: امرالله صالح معاون اول رییس جمهوری افغانستان، سه روز پیش طی سخنانی که در کنفرانس گفتگو های امنیتی هرات ایراد کرد، گفت که افغانستان نه توافق صلح میان آمریکا و طالبان را به رسمیت می شناسد و نه از آن استقبال می کند.

او همچنین با اشاره به اینکه دولت افغانستان متوجه توافق صلح امریکا با طالبان است، گفت که دولت افغانستان خطرات زیادی از جمله آزادسازی خطرناک ترین جنایت کاران را از زندان ها به جان خرید تا خشونت ها در افغانستان کاهش پیدا کند که این کار هم صورت نگرفت.

براساس این گزارش، عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نیز در اظهاراتی در این خصوص گفته بود که مذاکرات صلح هیچ گونه پیشرفتی نداشته است و طالبان فقط به افزایش خشونت و جنگ باور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: دولت اففغانستان از توافق صلح طالبان با آمریکا عقب نشینی می کند

ایندیپندنت: دولت اففغانستان از توافق صلح طالبان با آمریکا عقب نشینی می کند