مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 14:052020-11-17اجتماعي

سنبل آبی اقتصاد و گردشگری گیلان را تهدید می کند/ مردم وارد میدان شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، امیر مرادی امروز در جلسه هماهنگی دستگاه ها برای جمع آوری سنبل آبی در محل شهرداری چاف و چمخاله با بیان اینکه گیلان دارای نعمت های فراوانی است که خدا در اختیار ما قرار داده، اظهار کرد: چاف و چمخاله نیز دارای مواهب طبیعی زیادی بوده که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود کشانده است.

  وی با بیان اینکه وجود گیاه مهاجم سنبل آبی و شیوع آن در تالاب و رودخانه ها، مدیریت شهرها را با چالش مواجه کرده، گفت: یکی از مکان های تفریحی برای گردشگران، رودخانه ها و تالاب ها است ولی وجود این گیاه مهاجم موجب می شود که گردشگران نیز مکان های دیگری را انتخاب کنند این در حالی است که این گیاه موجب مخاطرات زیست محیطی نیز می باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه سنبل آبی، اقتصاد و گردشگری را زیر سؤال می برد که موجب ضرر مردم و مدیریت شهری می شود، افزود: شیوه تهدید و آسیب این گیاه مهاجم باید به مردم گفته شود تا با ایجاد دغدغه بین همه آحاد، آنان نیز برای مبارزه با سنبل آبی پای کار بیایند.

مرادی با بیان اینکه متأسفانه هنوز مردم به این باور نرسیده اند که گیاه سنبل آبی اقتصاد آنان را هدف قرار داده، گفت: باید همه دستگاه ها برای مبارزه با سنبل آبی مشارکت کنند ولی این اقدام بدون حضور و مشارکت مردم فایده ای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنبل آبی اقتصاد و گردشگری گیلان را تهدید می کند/ مردم وارد میدان شوند

سنبل آبی اقتصاد و گردشگری گیلان را تهدید می کند/ مردم وارد میدان شوند