مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 15:002020-11-17حوادث

کشف مزرعه ارز دیجیتال ملارد/1173 دستگاه به ارزش80میلیارد توقیف شد


دادستان عمومی و انقلاب ملارد از کشف مزرعه ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این عملیات یک هزار و 173 دستگاه به ارزش 80 میلیارد ریال توقیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد جبله عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از کشف مزرعه ارز دیجیتال در ملارد خبر داد و اظهار داشت: طی این عملیات یک هزار و 173 دستگاه کشف شده است.

جبله در ادامه با بیان اینکه مبلغ دستگاه های مکشوفه 80 میلیارد ریال تخمین زده شده است در تشریح جزییات این کشف گفت: سربازان گمنام امام زمان عج به همراه مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد با استفاده از گزارشات دریافتی این مزرعه غیر قانونی ارز دیجیتال را کشف کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد بیان داشت: این مزرعه در یک باغ در ملارد راه اندازی شده بود که همه دستگاه ها به ستاد اموال تملیکی تحویل داده شده است.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه صاحبان این مزرعه ارز دیجیتال از برق به صورت غیر مجاز استفاده می کردند پرونده ای هم با شکایت اداره برق شهرستان ملارد در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد مفتوح شده و پرونده برای بررسی به تعزیرات ملارد ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مزرعه ارز دیجیتال ملارد/1173 دستگاه به ارزش80میلیارد توقیف شد

کشف مزرعه ارز دیجیتال ملارد/1173 دستگاه به ارزش80میلیارد توقیف شد