مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 15:002020-11-17سياسي

خرمشهر اعتباری را برای حوزه اجتماعی جذب نکرده است


تاکنون هیچ طرحی توسط خرمشهر برای طرح های اجتماعی به استانداری ارسال نشد و سال گذشته حتی یک ریال اعتبار برای حوزه اجتماعی به خرمشهر تعلق نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری بعد از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اهمیت رهبری به حوزه اجتماعی و دستور مستقیم ایشان در این رابطه به وزارت کشور، اعتبارات مستقلی در این وزارت به مسائل اجتماعی منظور شده است و همه حوزه های اجتماعی با سرفصل های مشخص دارای اعتبار هستند.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه هرساله توسط وزارت کشور اعتبارات مستقلی برای مسائل اجتماعی اختصاص داده می شود، ادامه داد: سال گذشته نیز اعتبار قابل توجهی به استان خوزستان تعلق گرفت اما خرمشهر به خاطر نداشتن برنامه در این حوزه سهمی در جذب اعتبارات نداشت.

وی افزود: اما امسال مقرر شد همه حوزه های فرهنگی تجمیع شوند و باید طرح جامع آسیب های اجتماعی شهرستان خرمشهر هرچه سریع تر با سرفصل اعتیاد، طلاق، خودکشی و موارد این چنینی تدوین و به استانداری و وزارت کشور ارسال شود.

حیدری همچنین از راه اندازی مرکز مشاوره رایگان خانواده در خرمشهر خبر داد و گفت: قرار است در مرکز بانوان خرمشهر مرکزی برای مشاور خانواده راه اندازی شود تا بتوان خدمات مشاوره ای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهر اعتباری را برای حوزه اجتماعی جذب نکرده است

خرمشهر اعتباری را برای حوزه اجتماعی جذب نکرده است