مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 15:502020-11-17سياسي

شبکه یکپارچه پدافند هوایی مشترک برای ایران و عراق؟


امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: «ایران و عراق می توانند شبکه یکپارچه پدافند هوایی مشترک داشته باشند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با همتای عراقی خود، با اعلام آمادگی نیروی پدافند هوایی جهت گسترش همکاری های نظامی با کشور عراق گفت: ما در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آمادگی پذیرش دانشجو از کشور عراق و همکاری در زمینه انتقال دانش نظامی را داریم.

صبح امروز سرلشکر ستاد معن زید ابراهیم علوان فرمانده پدافند هوایی کشور عراق با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده این نیرو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار امیر سرتیپ صباحی فرد با تأکید بر تعامل بین دو کشور در تأمین امنیت هوافضای منطقه گفت: با ظرفیت دفاعی که در کشور ایران و کشور دوست و همسایه ما، عراق وجود دارد و با توجه به وجود ظرفیت های مناسب انسانی، آموزشی و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی تخصصی علوم پدافند هوایی، پذیرش دانشجوی عراقی در دانشگاه خاتم الانبیا(ص) می تواند نخستین گام این تعامل باشد.

وی تصریح کرد: با همکاری دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق، امنیت آسمان منطقه به خوبی تأمین می شود و همکاری با کشورهای همسایه در تأمین امنیت منطقه از راهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه یکپارچه پدافند هوایی مشترک برای ایران و عراق؟

شبکه یکپارچه پدافند هوایی مشترک برای ایران و عراق؟