مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 17:152020-11-17اقتصادي

ضرورت تسریع در راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب سپیدان


نماینده مردم شریف سپیدان و بیضاء با بیان اهمیت پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سپیدان گفت: به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی لازم است هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده در نشستی مشترک با وزیر نیرو، ضمن بررسی مسائل حوزه برق و آب شهرستانهای سپیدان و بیضاء گفت : همه مناطق شهری و روستایی بیضاء با مشکل شدید تأمین آب مواجه شده اند و تنها گزینه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تأمین آب شرب شهرستان بیضاء استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شهر شیراز می باشد.

محسن علیزاده با بیان اهمیت پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سپیدان گفت: به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی لازم است هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه خواستار تأمین آب شرب مورد نیاز روستای ابنو و بوزنجان علیا و سفلی از چشمه شش پیر شد و افزود:با توجه به شرایط اقتصادی کشور تأمین آب اراضی شیبدار روستاهای رودشیر، اسفیان،تل زری، سرناباد و چشمه بکلو از اولویت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علیزاده با اشاره به اینکه راه اندازی شهرک گلخانه ای دارویی شهرستان بیضاء می تواند نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال داشته باشد، تصریح کرد: هر چه زودتر مشکل تأمین آب این شهرک از سد درود زن به میزان 150 لیتر بر ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب سپیدان

ضرورت تسریع در راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب سپیدان