مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 02:102020-11-17سياسي

کاندیداتوری موسوی لاری برای انتخابات 1400 چقدر جدی است؟


موسوی لاری در چند وقت اخیر و به ویژه در نزدیکی به محمدرضا عارف و فراکسیون امیدِ مجلس دهم در زوایه با بدنه اصلی اصلاح طلبان قرار داشت و طبق گزارش یک روزنامه برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی لاری از او درخواست کرده اند نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: گویا برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی لاری از او درخواست کرده اند نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 شود؛ خبری که فارغ از نام های درخواست کنندگان، نام موسوی لاری را به فهرست نسبتا بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری اضافه می کند.

موسوی لاری که در سال های اخیر در قامت نایب رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شناخته می شد، پس از انتخابات مجلس از سِمت خود استعفا داد تا متعاقب آن انتشار خبر استعفای عارف از ریاست این شورا باعث شود که عملا شورای عالی به حالت نیمه تعطیل یا به روایاتی کاملا تعطیل درآید.

موسوی لاری نماینده مردم شهرستان لار در مجلس اول و نماینده مردم تهران در مجلس سوم و همچنین معاون حقوقی-پارلمانی سید محمد خاتمی بوده است.

او پس از استیضاح عبدالله نوری از مجلس اصولگرای پنجم در سال 1377 به عنوان وزیر کشور وارد کابینه محمد خاتمی شد و در کابینه دوم محمد خاتمی نیز عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداتوری موسوی لاری برای انتخابات 1400 چقدر جدی است؟

کاندیداتوری موسوی لاری برای انتخابات 1400 چقدر جدی است؟