مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 04:252020-11-18بين الملل

دلایل ازسرگیری روابط امنیتی میان رام الله و تل آویو؛ واکنش گسترده فلسطینی ها


برخی تحلیل ها سه دلیل برای ازسرگیری هماهنگی امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان پس از توقف شش ماهه خبر می دهند، اقدامی که گروه های فلسطینی به شدت به آن اعتراض کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تشکیلات خودگردان فلسطین سه شنبه (دیروز) اعلام کرد، هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را که از حدود شش ماه پیش متوقف کرده بود، از سر می گیرد.

کشور میانجی بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، حسین الشیخ وزیر امور مدنی در تشکیلات خودگردان اعلام کرد، این تصمیم پس از گفت وگوهای بین المللی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان گرفته شده است.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش کردند، کشور نروژ بوده که به منظور ازسرگیری هماهنگی امنیتی میان رام الله و تل آویو میانجی گری کرده است.

سه دلیل ازسرگیری هماهنگی امنیتی روزنامه اسراییل هیوم در یادداشتی سه دلیل برای ازسرگیری هماهنگی امنیتی معرفی کرد؛ انتخاب جو بایدن به ریاست جمهوری آمریکا، ترس از آشتی میان فتح و حماس و بحران اقتصدی شدید تشکیلات خودگردان.

این روزنامه به اقدامات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مانند انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، طرح معامله قرن و امثال آن که باعث شد رام الله روابط با آمریکا را قطع کند، اشاره کرد و نوشت، فلسطینی ها می خواهند به بایدن این پیام را برسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل ازسرگیری روابط امنیتی میان رام الله و تل آویو؛ واکنش گسترده فلسطینی ها

دلایل ازسرگیری روابط امنیتی میان رام الله و تل آویو؛ واکنش گسترده فلسطینی ها