مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-18سياسي

دلیل تعداد زیاد امامزاده ها در ایران


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) به ترس مامون از ورود حضرت معصومه(س) و تعداد بسیاری از امامزادگان به ایران اشاره کرد و گفت: فاطمه ثانی بر اثر مسمومیت به شهادت رسیدند.

- عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) به ترس مامون از ورود حضرت معصومه(س) و تعداد بسیاری از امامزادگان به ایران اشاره کرد و گفت: فاطمه ثانی بر اثر مسمومیت به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی میرلوحی، شامگاه سه شنبه 27 آبان ماه در هیأت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق (ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: ایام ورود حضرت معصومه (س) خواهر گرامی امام رضا (ع) به ایران است، ایشان بعد از گذشت 17 روز از ورودشان به ایران در شهر مقدس مقدس قم دارفانی را وداع می گویند.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: حضرت معصومه (س) از جمله راویانی هستند که از مناقب و فضیلت خاندان عصمت و طهارت (ع) حدیث بیان فرمودند.

حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی با طرح این پرسش مبنی بر اینکه دلیل این تعداد زیاد امامزاده در ایران چیست؟ پاسخ داد: وقتی قافله حضرت معصومه (س) از مدینه به سوی ایران حرکت می کند تعداد بسیاری از امامزادگان نیز به تبع این حرکت وارد ایران می شوند با این حرکت مامون احساس خطر کرده و به مامورینش دستور می دهد تا مانع ورود کاروان به خراسان شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تعداد زیاد امامزاده ها در ایران

دلیل تعداد زیاد امامزاده ها در ایران