مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-18سياسي

باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیم


در روزگار ما فناوری های جدیدی ظهور پیدا کرده اند و این ابزار همگرایی مجازی با فردی شدن تولید و مصرف رسانه ها همراه است.

این یعنی باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی، عبدالکریم خیامی در آیین اختتامیه این رویداد با بیان اینکه رسانه ها در میانه ارتباطات انسانی جا خوش کرده اند و چه بخواهیم چه نخواهیم این میانجی های همه جا حاضر ما را در بر گرفته اند، گفت: این شرایط که از قبل آغاز شده، با آمدن وسایل ارتباط جمعی همیشه مورد دغدغه نهاد سیاست و آموزش و دانش بوده است.

وی افزود: در روزگار ما فناوری های جدیدتری بروز و ظهور پیدا کرده اند و این ابزار همگرایی مجازی با فردی شدن، تعاملی شدن، تولید و مصرف رسانه ها مطرح و و مورد توجه قرار گرفته اند.

این یعنی باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیم.

دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با بیان اینکه در عالم نظریه نیز شاهد یک چرخش نظری بوده ایم، گفت: این پارداریم نظری از فرایندی و انتقالی به رویکرد معناگرا تغییر پیدا کرده است و آرام آرام در میان صاحبنظران فرستنده محوری به کاربر محوری حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیم

باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیم