باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیمدر روزگار ما فناوری های جدیدی ظهور پیدا کرده اند و این ابزار همگرایی مجازی با فردی شدن تولید و مصرف رسانه ها همراه است. این یعنی باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی، عبدالکریم خیامی در آیین اختتامیه این رویداد با بیان اینکه رسانه ها در میانه ارتباطات انسانی جا خوش کرده اند و چه بخواهیم چه نخواهیم این میانجی های همه جا حاضر ما را در بر گرفته اند، گفت: این شرایط که از قبل آغاز شده، با آمدن وسایل ارتباط جمعی همیشه مورد دغدغه نهاد سیاست و آموزش و دانش بوده است. وی افزود: در روزگار ما فناوری های جدیدتری بروز و ظهور پیدا کرده اند و این ابزار همگرایی مجازی با فردی شدن، تعاملی شدن، تولید و مصرف رسانه ها مطرح و و مورد توجه قرار گرفته اند. این یعنی باید اندیشه جدیدی در مدیریت بازار پیام داشته باشیم. دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با بیان اینکه در عالم نظریه نیز شاهد یک چرخش نظری بوده ایم، گفت: این پارداریم نظری از فرایندی و انتقالی به رویکرد معناگرا تغییر پیدا کرده است و آرام آرام در میان صاحبنظران فرستنده محوری به کاربر محوری حرکت می کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |