مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 04:502020-11-18پزشكي

ویتامین دی و اسیدهای چرب امگا 3 از بیماری قلبی جلوگیری نمی کنند


نتایج تحقیقات جدید ارائه شده انجمن علمی قلب آمریکا نشان می دهد که ویتامین دی (D) و اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن ماهی از ایجاد فیبریلاسیون دهلیزی، - ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید ارائه شده انجمن علمی قلب آمریکا نشان می دهد که ویتامین دی (D) و اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن ماهی از ایجاد فیبریلاسیون دهلیزی، یک اختلال بالقوه جدی ریتم قلب جلوگیری نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال نیوز، کریستین ام آلبرت (Christine M.

Albert)، پزشک سلامت عمومی، محقق ارشد این تحقیق و رییس گروه قلب در موسسه قلب اسمیدت ایالات متحده اظهار کرد: نتایج آزمایش ما از مکمل های روغن ماهی یا ویتامین D برای جلوگیری از فیبریلاسیون دهلیزی پشتیبانی نمی کند.

بااین حال، این مکمل ها خطر فیبریلاسیون دهلیزی را افزایش نمی دهند، این خبر خوبی برای افرادی است که آن ها را برای سایر شرایط سلامتی مصرف می کنند.

داده های گذشته از مطالعات مشاهده شده متناقض بوده است و بیماران و پزشکان در توصیه های مربوط به جلوگیری از فیبریلاسیون دهلیزی با این مکمل ها مطمئن نیستند.

آلبرت بیان کرد: این اولین آزمایش در مقیاس بزرگ است که ما را به نتیجه قطعی رسانده است.

نتایج بر اساس یک کار آزمایی بالینی تصادفی شامل بیش از 25 هزار زن و مرد از سراسر ایالات متحده بدون سابقه فیبریلاسیون دهلیزی طی یک دوره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویتامین دی و اسیدهای چرب امگا 3 از بیماری قلبی جلوگیری نمی کنند

ویتامین دی و اسیدهای چرب امگا 3 از بیماری قلبی جلوگیری نمی کنند