مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:002020-11-18سياسي

اعضای هیات رییسه حزب پیشروی اصلاحات در خراسان رضوی انتخاب شدند


جلسه شورای استانی حزب پیشرو اصلاحات خراسان رضوی برگزار شد و در این جلسه هیات رییسه و سایر ارکان حزب برای یک سال آینده انتخاب شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی جلسه شورای استانی حزب پیشرو اصلاحات خراسان رضوی برگزار شد و در این جلسه هیات رییسه و سایر ارکان حزب برای یک سال آینده انتخاب شدند.

در این جلسه قاسم غفوری به عنوان دبیر استانی، علی اکبر علامه به عنوان قائم مقام، دکتر معتمدی نایب رییس و نوید سهامی به عنوان دبیر شهرستان مشهد حزب پیشرو اصلاحات در خراسان رضوی انتخاب شدند.

دبیر استانی حزب پیشرو اصلاحات در خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: احزاب یکی از عمده ترین و مهمترین دستاوردهای جریانات تکاملی در عرصه سیاسی بشر بوده و از نهادهای موثر در حیات سیاسی جوامع محسوب می شوند که در بستر زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تشکیل و بازتاب دهنده شرایط عینی و ذهنی حاکم بر جامعه از یک سو و برآیند چگونگی مواجهه و تعامل نیروهای مختلف اجتماعی با عرصه سیاست اند.

غفوری اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و هماهنگی دیگر اعضای شورای استانی و سایر احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی در راستای تحقق اهداف و اندیشه اصلاح طلبی و توسعه، عمران و آبادانی منطقه بتوان گام های موثری برداشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات رییسه حزب پیشروی اصلاحات در خراسان رضوی انتخاب شدند

اعضای هیات رییسه حزب پیشروی اصلاحات در خراسان رضوی انتخاب شدند