مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-18اقتصادي

کاهش 96 درصدی جابه جایی مسافر در پروازهای بین المللی فرودگاه ها


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تاثیر منفی شیوع کرونا بر پروازها، از کاهش 96 درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین المللی فرودگاه های کشور از فروردین امسال تا پایان مهر در قیاس با مدت مشابه پارسال خبر داد.

- سیاوش امیرمکری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در پروازهای بین المللی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها، در هفت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 87 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 96 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 81 درصد کاهش روی داده است.

* کاهش 41 درصدی اعزام و پذیرش مسافر داخلی از ابتدای 99 مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در پروازهای داخلی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها در هفت ماه سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 28 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 41 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 43 درصد کاهش داشته ایم.

* کاهش 26 درصدی اعزام و پذیرش مسافر در مهر 99 نسبت به مهر 98 وی اظهار داشت: در مجموع پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها در مهر ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 13 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 26 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 22 درصد کاهش وجود داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 96 درصدی جابه جایی مسافر در پروازهای بین المللی فرودگاه ها

کاهش 96 درصدی جابه جایی مسافر در پروازهای بین المللی فرودگاه ها