مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-18سياسي

شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه فراهم کنید


، چند تشکل صنفی رسانه ای در اعتراض به انتخابات مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات نامه ای خطاب به وزیر ارشاد نوشته اند.

انجمن صنفی مدیران روزنامه های غیر دولتی، تعاونی اصحاب رسانه انجمن صنفی مدیران نشریات ایران و انجمن صنفی رسانه های تخصصی کشاورزی وصنایع غذایی کشور این نامه را امضا کرده اند.

در این نامه آمده است: جناب آقای دکتر صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنفی و مؤثر در سرنوشت جامعه رسانه ای کشور، در20 آبان ماه برگزار شد و به دلیل آنکه هیچ یک از نامزدها موفق به کسب حد نصاب لازم نشدند انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در این دوره از انتخابات این امید وجود داشت که بالاخره پس از هشت دوره (یعنی شانزده سال)،طلسم نمایندگی مدیران مسئول توسط یک مدیر دولتی شکسته شود و یکی ازمدیران رسانه ها در انتخاباتی سالم و عادلانه، با رأی اهالی این صنف برگزیده و راهی هیأت محترم نظارت شود.

در همین راستا تشکل های فعال در این بخش و مدیران مسئول مطبوعات و رسانه ها با شور و شوق و امیدواری به تغییر، وارد این رقابت انتخاباتی شدند و بسیاری نیز خود را شایسته این نمایندگی دانسته و کاندیدای این مسئولیت خطیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه فراهم کنید

شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه فراهم کنید