مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-18پزشكي

ارائه خدمات غربالگری رایگان دیابت توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به مدت یک هفته


رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از اجرای طرح غربالگری دیابت رایگان به مدت یک هفته توسط این نهاد در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از اجرای طرح غربالگری دیابت رایگان به مدت یک هفته توسط این نهاد در استان خبر داد.

دکتر امین رستم زاده اظهار کرد:به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی دیابت درمانگاه تخصصی زخم و دیابت جهاد دانشگاهی ارومیه طرح غربالگری و مشاوره تغذیه برای بیماران دیابتی را به مدت یک هفته از 24 الی 30 آبان ماه برای بیماران دیابتی اجرا می نماید.

وی با اشاره به اینکه این درمانگاه اولین درمانگاه تخصصی زخم و دیابت در شمالغرب کشور است، اظهار کرد: در راستای عمل به این رسالت علمی جهادی و اجتماعی ، اقدام به راه اندازی و افتتاح درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم بیماران دیابتی شد در این راستا تا کنون به بیش از 5000 نفر از شهروندان انواع خدمات پزشکی ارائه شده و از قطع عضو بیش از 603 نفر از مبتلایان به دیابت که در مرحله قطع عضو در سطوح مختلف بودند جلوگیری کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به فعالسازی درمانگاه از طریق جذب پزشک متخصص بجای عمومی و بکارگیری نیروی انسانی ماهر و متخصص در طی سال گذشته اظهار کرد: طی سال 98 بیش از 1800 خدمت تخصصی توسط درمانگاه دیابت جهاد دانشگاهی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات غربالگری رایگان دیابت توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به مدت یک هفته

ارائه خدمات غربالگری رایگان دیابت توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به مدت یک هفته