مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-18بين الملل

پاسخ مدیران فیسبوک و توییتر به سوالات در سنای آمریکا


سناتورهای جمهوریخواه به مدیران اجرایی فیسبوک و توییتر از بابت آنچه که سانسور دونالد ترامپ و همپیمانانش در جریان انتخابات آمریکا خواندند، حمله کردند در حالی که دموکراتها از بابت اشاعه اطلاعات دروغ در شبکه های اجتماعی اظهار تاسف کردند.

- سناتورهای جمهوریخواه به مدیران اجرایی فیسبوک و توییتر از بابت آنچه که سانسور دونالد ترامپ و همپیمانانش در جریان انتخابات آمریکا خواندند، حمله کردند در حالی که دموکراتها از بابت اشاعه اطلاعات دروغ در شبکه های اجتماعی اظهار تاسف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، جک دورسی و مارک زاکربرگ، مدیران اجرایی توییتر و فیسبوک از سیاستهای تعدیل محتوای خود در یک جلسه استماع کنگره به صورت مجازی دفاع کردند؛ جلسه ای که در پی اقدام این شبکه های اجتماعی در بلاک کردن گزارش های نشریه نیویورک پست که در آنها ادعاهایی درخصوص هانتر بایدن، پسر جو بایدن مطرح شد، برگزار شد.

لیندسی گراهام، رییس کمیته قضایی سنا در اظهارات ابتدایی خود پرسید: چیزی که می خواهم سعی در فهمیدنش کنم این است که اگر شما به عنوان فیسبوک و توییتر یک روزنامه نیستید چرا شما کنترل ویراستای بر نیویورک پست دارید؟ او گفت، فکر نمی کند مقاله ها درباره هانتر بایدن که از سوی کمپین بایدن رد شدند، لازم بود که علامت گذاری شده یا منع انتشار شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مدیران فیسبوک و توییتر به سوالات در سنای آمریکا

پاسخ مدیران فیسبوک و توییتر به سوالات در سنای آمریکا