مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-18اجتماعي

گردنه های پیچ بن و سپارده در الموت قزوین مسدود شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از مسدود شدن گردنه های پیچ بن و سپارده در الموت شرقی و غربی استان قزوین به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و پیشگیری از حوادث با آغاز بارش اولین برف در این دو گردنه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر اظهار کرد: گردنه پیچ بن در محور روستایی الموت، تنکابن و گردنه سپارده در محور قزوین، الموت به کلاچای قرار دارند و با توجه به شرایط خاص جغرافیایی هر سال به محض شروع بارش برف در آبان ماه توسط راهداران مسدود و در فصل بهار پس از پایان بارش‌ها بازگشایی می‌شوند.

وی اضافه کرد: گردنه پیچ بن با سه هزار و 300 متر و گردنه سپارده با 2 هزار و 800 متر ارتفاع از سطح دریا جزو مرتفع‌ترین گردنه‌های استان قزوین هستند و در فصل زمستان با بارش برف و پدیده کولاک مواجه می‌شوند.

حق‌لطفی با اشاره به آمادگی 350 راهدار به همراه 300 دستگاه ماشین آلات در 26 راهدارخانه استان قزوین برای خدمت‌رسانی در ایام زمستان به هموطنان توصیه کرد: در زمان بارش برف و سرمای هوا از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفرهای ضروری، خودرو خود را به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه های پیچ بن و سپارده در الموت قزوین مسدود شد

گردنه های پیچ بن و سپارده در الموت قزوین مسدود شد