مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-18فرهنگي

هفده روز از زندگی شهید تهرانی مقدم که به رشته تحریر در آمد


انتخاب عنوان هفدهمین روز برای نام کتاب خودکفایی صنعت موشکی کشورمان توسط تیم شهید تهرانی مقدم با تمام ماجراهای پر پیج و خمش در 17 روز اتفاق افتاده است به همین دلیل نیز این نام را برای کتاب انتخاب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، کتاب هفدهمین روز کتابی چندرسانه ای است که به نحوه تشکیل گردان موشکی و آغاز خودکفایی ایران در تأثیرگذارترین و بازدارنده ترین سلاح جنگی پرداخته است.

هفدهمین روز کتابی است روایی و مستند از سه سالِ اول تولد یگان موشکی ایران؛ روایاتی کوتاه و پیوسته از روزهایی که امید و ناامیدی به هم گره خورده بودند تا مهم ترین تقدیر را در تاریخ دفاعی ایران به تصویر بکشند؛ این کتاب علاوه بر محتوای متنی، محتوایی همچون فیلم، تصویر و صوت را نیز شامل می شود.

محتوایی که مخاطب از طریق نرم افزارهای بارکدخوان می تواند به آن ها دسترسی داشته و به محتوایی مجزا از متن کتاب دست پیدا کند.

این کتاب همچنین با داشتن پیوست فنی در انتها، به بررسی و توضیحات اختصاری واژه ها و اصطلاحات فنی کتاب و معرفی تجهیزات، همراه با تصویر پرداخته است.

محمدحسین بارونقی یکی از نویسندگان کتاب هفدهمین روز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه به لطف خدا و عنایت شهید تهرانی مقدم با این موضوع جذاب آشنا شدم، اظهار کرد: زمانی که روایت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفده روز از زندگی شهید تهرانی مقدم که به رشته تحریر در آمد

هفده روز از زندگی شهید تهرانی مقدم که به رشته تحریر در آمد