مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-18سياسي

دو ماه صبر کنید؛ معوقات پرسنل بیمارستان امام خمینی پرداخت می شود!


رییس بیمارستان امام خمینی کرج از پرداخت معوقات باقی مانده و بازنشستگی حدود 170 نفر از پرسنل این بیمارستان خبر داد و گفت: معوقات پرسنل تا دو ماه آینده پرداخت می شود.

- مهدی خسروی، رییس بیمارستان امام خمینی(ره) استان البرز، امروز درگفت وگو باخبرنگار فارس از کرج با اشاره به مشکلات عدیده بیمارستان در سال های اخیر، گفت: بیش از 10 ماه برای دریافت مجوز بخش خصوصی بیمارستان جنگیدیم و در گام اول علی رغم اینکه هیچ یک از بخش های بیمارستان فعال نبودند، تلاش کردیم تا بیمارستان را زنده نگه داریم و 320 پرسنل موجود بیمارستان را حفظ کنیم.

وی با اعلام این خبر که 3 ماه است مجوز  تعرفه خصوصی بیمارستان اخذ و مشکلات مالی بیمارستان تا حدودی مرتفع شده است، اظهار کرد: معوقات و سنوات 170 نفر  پرسنل بازنشسته قبل  پرداخت شده است و معوقات تعداد دیگری از پرسنل هنوز باقی مانده که تا دو ماه آتی تسویه خواهد شد.

  این مقام مسؤول با اشاره به شرایط کرونا یی و وضعیت اقتصادی کشور، یادآور شد: حفظ و نگهداری بیمارستان در شرایط کنونی دشوار است و بیمارستان امام خمینی علی رغم قدمت آن، نوپاست و برای رسیدن به شرایط نرمال، به زمان نیاز دارد.

رییس بیمارستان امام خمینی افزود: مشکلات موجود در کشور برای همه یکسان است و ما پرسنل بیمارستان را خانواده خود دانسته و برای رفع مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ماه صبر کنید؛ معوقات پرسنل بیمارستان امام خمینی پرداخت می شود!

دو ماه صبر کنید؛ معوقات پرسنل بیمارستان امام خمینی پرداخت می شود!