مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-18سياسي

هفته بسیج در سرخه/ از دیدار مجازی با خانواده شهدا تا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: 104 عنوان برنامه در هفته بسیج امسال در شهرستان سرخه برگزار می شود که دیدار مجازی با خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، بسیج متعلق به هیچ گروه، نهاد و جبهه خاصی نیست؛ بسیج نمادش ملت ایران است و همه ملت ایران اجزای بسیج هستند .

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس در جامعه جلوگیری شود.

عبداللهی عنوان کرد: از 104 عنوان برنامه ای که در هفته بسیج امسال در شهرستان سرخه در قالب 400 فعالیت برگزار می شود، 15 عنوان جزو برنامه های شاخص است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه به مهم ترین ویژه برنامه های هفته بسیج در شهرستان سرخه اشاره و از جمله آن ها را اجرای پویش های گرمای مهربانی و بافت شال و کلاه و لباس های بافتنی با توجه به پیش بودن فصل سرما و تداوم رزمایش مواسات و همدلی عنوان کرد.

عبداللهی تجلیل از کادر درمان، دیدار مجازی با خانواده معزز شهدا با عنوان به تو از دور سلام ، طرح سلام مردم در خدمتیم ، گلباران مجازی مزار شهدا در قالب پویش گل برای گل ، نذر خون، مسابقه ایده خوب کار خوب، راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج در سرخه/ از دیدار مجازی با خانواده شهدا تا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

هفته بسیج در سرخه/ از دیدار مجازی با خانواده شهدا تا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی