مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-18سياسي

رهبر اپوزیسیون کانادا: چین بزرگ ترین تهدید برای منافع ملی کشور است


ارین اُتول ، رهبر حزب محافظه کار کانادا در آستانه رأی گیری مهم در مورد نقش هوآوی در توسعه شبکه 5G این کشور، گفت: چین بزرگ ترین تهدید را به سمت منافع ملی کانادا نشانه رفته است.

- "ارین اُتول"، رهبر حزب محافظه کار کانادا در آستانه رأی گیری مهم در مورد نقش هوآوی در توسعه شبکه 5G این کشور، گفت: چین بزرگ ترین تهدید را به سمت منافع ملی کانادا نشانه رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، مایکل چونگ وزیر امور خارجه در سایه اُوتاوا قرار بود در ادامه روز، طرحی را در مجلس عوام مطرح کند که تلاش می کند دولت ترودو را مجبور به مخالفت با مشارکت هوآوی در توسعه شبکه 5G کانادا و اتخاذ استراتژی امنیتی جدیدی برای مقابله با نفوذ پکن کند.

اُتول در همین رابطه خاطرنشان کرد، تهدیدی بزرگ تر از ظهور چین برای منافع ملی کانادا وجود ندارد و افزود: زمان آن رسیده که تصدیق کنیم روابط عمیق تر اقتصادی و دیپلماتیک بین پکن و اُوتاوا دارای تأثیرات مورد نظر نبوده اند.

محافظه کاران کانادا بارها از دولت فدرال خواسته اند که هوآوی را از مشارکت در توسعه شبکه 5G کانادا منع کند، مانند کاری که متحدان اشتراک اطلاعاتی که اصطلاحاً 5 چشم نام دارند، انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون کانادا: چین بزرگ ترین تهدید برای منافع ملی کشور است

رهبر اپوزیسیون کانادا: چین بزرگ ترین تهدید برای منافع ملی کشور است