مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-18دانش

حمایت دانشگاه علمی کاربردی از ثبت شرکت های کسب و کار دانشجویی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: دانشجویانی که بتوانند شرکت های کسب و کار راه اندازی کنند وام هایی با درصد کم دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین امید در مراسم مجازی جشن نو دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر که به صورت مجازی برگزار شد گفت: این دانشگاه در سال های اخیر شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر فعالیت ها در تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، ورزشی و.

از جمله برگزاری مناظرات دانشجویی، مسابقات فرهنگی، قرآنی، المپیادهای مهارتی و ورزشی، جشنواره ها و استارت آپ ها و.

بوده است.

وی با بر شمردن اهمیت کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویان را جهت پرورش ایده به ایجاد کسب و کار تشویق کرد.

امید با اشاره به ارائه آموزش های مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: این دانشگاه تنها متولی ارائه آموزش های مهارتی خاص در کشور می باشد که این وظیفه با همراهی دانشجویان، مدرسان و مراکز آموزشی انجام می شود.

وی با تشریح فراهم بودن بسترهای فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای فعالیت دانشجویان بر حسب علاقه و حضور در این بسترها دعوت کرد.

همچنین رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با تأکید بر دروس مهارتی و عملی و اهمیت دروس کاربینی و کارورزی به تشریح تمایز این دانشگاه با سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه علمی کاربردی از ثبت شرکت های کسب و کار دانشجویی

حمایت دانشگاه علمی کاربردی از ثبت شرکت های کسب و کار دانشجویی